divendres, 9 de novembre del 2012

Construcció d'un awalé



Jo per construir el meu joc del Awalé he fet servir una caixa de botes i gots d’alumini, a la tapa de la caixa he fets forats de la mida dels gots hi els he ficat, per què el cartró no es trenqués he ficat trossos petits de cartró a tires a sota de la tapa. Quan això ja ho tenia fet he cobert la tapa amb paper de color rosa, i als voltants cinta de color groc i per finalitzar he posat els meu nom i el nom del joc. Com a fitxes he fet servir cigrons.
Esther Filella



Material: dos trossos de fusta de 35 x 12 cm, 12 taps de “Cacaolat”, cola blanca, màquina de foradar, tres frontisses, un ganxet de tancar, 48 cigrons, pintura, cargols per les frontisses i per el ganxet.
Construcció: es fan 6 forats a cada fusta amb una separació de 1 cm. Després es posa cola als taps i es posen dins els forats. S’espera a que s’assequi i a continuació es posen les frontisses, una a cada costat i una al mig. Es claven amb cargols, es posa a l’altre costat el ganxet procurant que tanqui bé i per últim es pinta perquè quedi millor. El pots pintar del color que vulguis i els cigrons son per jugar.
Noé Montaña
 

 
El meu awalé el vaig construir amb la part de baix d'una caixa de sabates. Vaig dibuixar 12 rodones paral·leles amb la part de baix d'un got, i després vaig retallar 12 gots per la meitat i els vaig enganxar amb cola. De fitxes vaig fer servir boles.
Iris Torres


Jo per construir un awalé he utilitzat una ouera. He tallat la part de dalt de la ouera. Després, quan ja tenia només la part de baix, amb pintures i utilitzant una mica d’aigua, l’he pintat i he fet servir “estrelletes” de cereals per les peces.
Erola Espinosa

 
 

 

Data límit: 17/11/2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada