divendres, 10 de desembre del 2010

Construcció d'un marro

 
Marro d'Anna Franco
Anna Franco Vila
Vaig agafar un individual enrotllable de pals de fusta. Llavors amb un llapis vaig dibuixar totes les línies i amb “DIVERMAGIC”, vaig receguir-ho. Llavors amb l’assecador vaig assecar tot el dibuix que havia fer amb el “DIVERMAGIC”. Les Fitxes les vaig fer amb llacets: tres d’un color i tres d’un altre.
Marro de Gemma Armora
Marro de Manel Garcia
Manel Garcia Chaparro
Jo el vaig construir amb un tros de fusta. El vaig pintar amb pintura negra pel tauler, blanca per les línees de divisió i platejat i bronze per les fitxes, la pintura era pintura esmalt. La curiositat de tot és que les meves fitxes són la clasca de les aglans.
Marro de Pol Carranza
Marro de Júlia Renedo
Júlia Renedo
El tauler el vaig fer amb cartró. Primer vaig fer les línies i els cercles amb llapis i les vaig repassar amb un retolador. Després vaig pintar-ho amb aquarel·les. Les fitxes són tulipes de pasta, uns verds i els altres taronja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada