dijous, 10 de febrer del 2011

L'Assalt (1)

 Judith Bargalló
  Anna Franco Vila
Anna Franco Vila
Vaig agafar un cartró i el vaig pintar amb temperes de color rosa. Amb un foli blanc el vaig partir en quatre trossos i a cadascun vaig retallar el dibuix adequat, llavors també vaig agafar un foli groc i amb un tros vaig tornar a retallar el mateix dibuix anterior. Els vaig enganxar al quadrat de cartró i per a que quedés més segur ho vaig folrar tot.
Quan ja tenia el tauler de joc construït havia de fer les 26 fitxes: 24 boletes i 2 figuretes dels ous kinder. 
  Pere Jordà
  Gemma Armora
Júlia Renedo
Vaig agafar un tauler de cartró, vaig marcar les línies amb llapis i després les vaig repassar. Les fitxes eren monedes de 5 cent. i de 10 cent..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada