dimecres, 22 de setembre del 2010

Construcció d'un alquerc


Irene Sabaté Torreblanca
Vaig agafar una caixa de cartró que me la va donar la meva tieta. La vaig retallar i amb un bolígraf vaig fer el dibuix del joc de l’alquerc. Com a fitxes he anat recllint un munt de peces que poden servir per a molts jocs: peces de polseres, tapa del “calippo”, vaques petites, botons, pedres, fesols, monedes...

 
Núria Ayala 
Per a construir-lo he necessitat:
  • Fullola
  • Cartabó
  • Escaire
  • Llápis             
  • Retolador Permanent
Vaig agafar un tros de fullola i vaig tallar un quadrat de 30 x 30 cm.
Després vaig deixar un marge de 4 cm i amb l’ajuda d’un escaire i un cartabó vaig marcar amb llapis les línies. Tot seguit vaig repassar les linies amb un retolador permanent.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada