dilluns, 10 de gener del 2011

Construcció d'un awithlaknannai

Taulers de la Judit Bargalló i l'Anna Franco
Judit Bargalló Tarragó
Necessitem tisores, agulla, regle, llapis. Un tros de roba de 58x18cm. 2,50m de veta prima. 5,6m de veta ampla. Fil. 24 botons de dos colors.
Es dibuixa el joc a la roba amb un llapis, s’embasta la cinta estreta amb fil, després s’embasta la cinta ampla al voltant de la roba. Es cus tot a màquina. Es desembasta i es cus a mà la cinta per enrotllar-lo.

Anna Franco Vila 
Vaig agafar un tros de roba i vaig marcar un rectangle, llavors el vaig retallar. Amb la cinta dobla vaig cosir-la per fer les bores. Llavors vaig marcar les mides dels 16 triangles i vaig cosir-ho en la cinta de color fúcsia.
Per fer les fitxes vaig agafar 24 botons: 12 de color rosa i 12 més de color marro.
 Tauler de Pere Jordà
 Tauler de Gemma Armora
 Tauler de Roger Gorgues
Tauler de Júlia Renedo
Júlia Renedo
El tauler el vaig fer amb cartró. Primer vaig fer les línies amb llapis i les vaig repassar amb un retolador. Les fitxes són mongetes, unes blanques i les altres marcades amb permanent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada