diumenge, 23 de gener del 2011

Construcció d'un awalé

 Construït per Pol Carranza
 Construït per Anna Franco
Anna Franco Vila
Vaig agafar una ouera de mitja dotzena d’ous i la vaig partir per la meitat, llavors amb el pegament la vaig enganxar una al costat de l’altra. Quan ja tenia l’estructura feta, la vaig pintar de color verd i per guarnir-la una mica més vaig tirar una mica de purpurina platejada.
Per fer les fitxes vaig agafar 48 boletes de diferents colors.
 Construït per Judit Bargalló
Judit Bargalló Tarragó
Necessitem un tros de fullola de 41x12cm, 12 flameres, vernís, cola i 48 avellanes.
Es talla la fusta a la mida, es tallen els quatre cantons i s’arrodoneixen amb la llima, es posa una capa de vernís a la fusta. Quan està eixuta s’encolen les flameres en dos files i quan està sec ja es pot jugar.
 Construït per Gemma Armora
 Construït per Neus Blanch
 Construïts per Júlia Renedo i Pere Jordà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada