dimecres, 3 de novembre del 2010

Construcció d'un pentalfa

Núria Ayala Herrero
Vaig agafar i vaig tallar un tros de fullola que feia 30 x 30 cm. Després vaig marcar les línies amb l’ajuda d’un regle i d’un llapis, tot seguit les vaig repassar amb un permanent de color blau i per acabar vaig esborrar les línies que havia fet anteriorment en llapis



Irene Sabaté Torreblanca
Vaig agafar un tros de cartró que vaig trobar per casa. Vaig anar al bloc a veure el dibuix i el vaig dibuixar amb regle i permanent per a que es veiés millor, i el seu nom també el vaig posar en permanent.
Es un joc solitari, només hi juga una persona. Es té que arribar a quedar-se amb un fitxa, anant eliminant-les per damunt. Si te’n queden dos perds i tens que començar de nou.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada