divendres, 10 de desembre del 2010

Construcció d'un molí de nou

Molí de Judit Bargalló en roba
Judit Bargalló Tarragó
S’agafa el tros de roba i es dibuixa el joc. Es calcula la cinta que ens fa falta. Es tallen els trossos a les mides que toquen, s’embasten i es cusen.
Molí de Júlia Renedo pintat amb fitxes de pasta
Júlia Renedo
El tauler els vaig fer amb cartró. Primer vaig fer les línies amb llapis i les vaig repassar amb un retolador. Després vaig pintar-ho amb aquarel·les: amb l’escala de blaus. Les fitxes són tulipes de pasta, uns verds i els altres taronja.
Molí de Pol Carrzanza en cartró
Molí d'Anna Franco enrotllable
Anna Franco Vila
Per la part del darrere de l’individual enrotllable de pals de fusta que havia fet el Marro, pixo, cago, amb un llapis vaig dibuixar totes les línies i amb “DIVERMAGIC” , vaig receguir-ho. Llavors amb l’assecador vaig assecar tot el dibuix que havia fet amb el “DIVERMAGIC”.
Les fitxes les vaig fer amb barquets de paper: nou barquets d’un color i nou més d’un altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada