divendres, 15 de març del 2013

Construcció del Tancar la caixa

 
Esther Filella

Per fer aquest joc he fet servir:
  • Un tapa de una caixa de sabates.
  • Cartolina de color blau cel.
  • Paper brillant elèctric de color blau.
  • Complements i pedreria.
  • Cartolina mida D4-A de color verd.
  • I un retolador permanent.
  • Cola
  • Dos daus
Primer agafes la tapa de la caixa de sabates, i recobreixes amb el paper brillant elèctric de color blau i l’enganxes. Tot seguit i per la part de dalt, al damunt, li enganxes cartolina de color blau cel i ho deixes assecar una estona.
Mentrestant agafes cartolina mida D4-A de color verd i fas quatre rectangles iguals i amb el retolador permanent escrius a cada rectangle els números 1 al 9. I ho col·loques a la tapa de la caixa de sabates.
I per acabar i fiques un llaç vermell i pedreria als laterals del llaç i col·loques 2 daus. I ja pots començar a jugar i disfrutar del teu propi joc.
Esther Filella
 
Laia Martí
Andrea Trujillo

Per a construir el meu joc de tancar la caixa vaig agafar un full i el vaig partir per la meitat, a un costat del full vaig retallar per a que em quedessin com a finestretes i després vaig pintar pel damunt i vaig escriure del número 1 al 9.
Andrea Trujillo
Irs Torres

He agafat una capsa de DOMINO i he enganxat un full en blanc per la part del darrere i per sobre. Per la part del darrere he ficat el nom del joc TANCA LA CAIXA. I per la part de dalt he ficat del 1 al 9 per davant i pel darrera i hi ho he retallat per a poder tindre els que em de tindre baixat i els altres aixecats, de diferents colors els nombres i les sumes...etc i les meves fitxes que en aquet cas són dos daus petitets de color marró.

Iris Torres


Núria Barbero

Vaig agafar una cartolina blanca i la vaig dividir en 9 parts, a cada part es fica un número del 1 al 9, en ordre. Cada part la vaig pintar d’un color. Damunt vaig ficar una cartolina tota llisa i la vaig tallar en 9 parts fins casi dalt de tot. Per dalt la vaig grapar perquè no es separes de l’altra cartolina.
Núria Barbero
 
Dolors Sabaté
Noé Montaña

Data límit: 22/03/2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada